Visiting&Branding (Подорожуй та Брендуй) – проект розвитку українських міст
30 липня 2016 р. на ЄвроПікніку Роман Мельником та Володимиром Антківим було анонсовано новий проект Асоації – Visiting&Branding (Подорожуй та Брендуй).
Visiting&Branding – це новий проект Асоціації із створення команд змін у містах та містечках України, рушійною та ідейною силою яких будуть учасники МЗУ. Команди змін будуть створюватися під час спільних поїздок учасників МЗУ у міста України, на запрошення інших учасників – для яких це місто рідне.
Етапи розвитку проекту:
1. Школа із брендингу міст та територій.
Для усіх зацікавлених у створенні урбаністичних брендів та маркетингу територій і міст буде проведено школу, яка навчить мистецтву перетворення невідомих чи занедбаних міст у потужні міжнародні бренди.
2. Визначення графіку відвідування і списку міст.
Учасники самоорганізовуються і вирішують коли, куди і на скільки часу вони поїдуть у певний населений пункт.
3. Visiting
Найбільш смачний етап. Групи учасників приїжджаючи в місто, в першу чергу вивчають його як туристи та гості, щоби оцінити весь потенціал, виявити проблеми, відчути місто, нащупати його імпульси, позитиви та проблеми.
4. Branding.
Група збирається ввечері на брейншторм і створює приблизну стратегію розвитку міста за такою схемою:
- Вибрати три основні фокуси розвитку міста (туризм, ІТ, індустрія, МСБ, креатив)
- SWOT аналіз міста.
- Маркетинг дослідження і пропозиції.
- Дешевий та ефективний PR.
- Онлайн-маркетинг
5. Зустріч з місцевими активістами та міською владою.
Зустрічаться із міською владою (якщо вдасться хостам про це домовитися) та з місцевими молодими політиками і громадськими активістами.
знайомляться, пропонують долучитися до розвитку бренду візії і стратегії міста.
суть етапу 5 – зростися з місцевими активістами і владою, щоби розвинуті ідеї передавати на доопрацювання і втілення.
6. Розвиток та закріплення.
Адвокасі кампанії із впровадження змін у тих містах, пошук грантів, робота в полі, дослідження, краудфандинг, тощо.
- Поїздка ще раз в якості спікерів на певні івенти
- Поїздка групою для продовження роботи над брендуванням міста
- Заохочення інших людей до поїздки у це місто.
7. Розширення території.
Залучення до міста/містечка навколишніх сіл чи історичних місцевостей щоби розробляти ширший і стійкіший бренд – регіоналізація. Створення економічних стимулів розвитку міста через еко-брендинг, залучення прямих іноземних інвестицій, внутрішніх інвестицій, проведення заходів-конференцій-фестів
04.08.2016