Visiting&Branding (Подорожуй та Брендуй) – проект розвитку українських міст

 

30 липня 2016 р. на ЄвроПікніку Роман Мельником та Володимиром Антківим було анонсовано новий проект Асоації – Visiting&Branding (Подорожуй та Брендуй).

 

Visiting&Branding – це новий проект Асоціації із створення команд змін у містах та містечках України, рушійною та ідейною силою яких будуть учасники МЗУ. Команди змін будуть створюватися під час спільних поїздок учасників МЗУ у міста України, на запрошення інших учасників – для яких це місто рідне.

 

Етапи розвитку проекту:

 

1. Школа із брендингу міст та територій. 

 

Для усіх зацікавлених у створенні урбаністичних брендів та маркетингу територій і міст буде проведено школу, яка навчить мистецтву перетворення невідомих чи занедбаних міст у потужні міжнародні бренди. 

 

2. Визначення графіку відвідування і списку міст. 

 

Учасники самоорганізовуються  і вирішують коли, куди і на скільки часу вони поїдуть у певний населений пункт. 

 

3. Visiting 

 

Найбільш смачний етап. Групи учасників приїжджаючи в місто, в першу чергу вивчають його як туристи та гості, щоби оцінити весь потенціал, виявити проблеми, відчути місто, нащупати його імпульси, позитиви та проблеми.

 

4. Branding.

 

Група збирається ввечері на брейншторм і створює приблизну стратегію розвитку міста за такою схемою:

  •         Вибрати три основні фокуси розвитку міста (туризм, ІТ, індустрія, МСБ, креатив)
  •         SWOT аналіз міста.
  •         Маркетинг дослідження і пропозиції.
  •         Дешевий та ефективний PR.
  •         Онлайн-маркетинг

 

5. Зустріч з місцевими активістами та міською владою. 

 

Зустрічаться із міською владою (якщо вдасться хостам про це домовитися) та з місцевими молодими політиками і громадськими активістами.

 

знайомляться, пропонують долучитися до розвитку бренду візії і стратегії міста.

 

суть етапу 5 – зростися з місцевими активістами і владою, щоби розвинуті ідеї передавати на доопрацювання і втілення.

 

6. Розвиток та закріплення. 

 

Адвокасі кампанії із впровадження змін у тих містах, пошук грантів, робота в полі, дослідження, краудфандинг, тощо.

  • Поїздка ще раз в якості спікерів на певні івенти
  • Поїздка групою для продовження роботи над брендуванням міста
  • Заохочення інших людей до поїздки у це місто.

 

7. Розширення території. 

 

Залучення до міста/містечка навколишніх сіл чи історичних місцевостей щоби розробляти ширший і стійкіший бренд – регіоналізація. Створення економічних стимулів розвитку міста через еко-брендинг, залучення прямих іноземних інвестицій, внутрішніх інвестицій, проведення заходів-конференцій-фестів


04.08.2016